Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2010 22:04 - МОИТЕ ЛИЧНИ СПОМЕНИ: Моят живот на търсене
Автор: hituc Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11245 Коментари: 16 Гласове:
4

Последна промяна: 13.02.2011 13:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

МОИТЕ ЛИЧНИ СПОМЕНИ Моят живот в търсене на Истината. Преживях неща които искам да споделя
image от Спомените на Мира

Не бях вярваща. Една нощ случайно, просто от любопитство се помолих. Случи се чудо. Светлина изпълни стаята и аз усетих Божията любов. Почувствах цялата му болка от обидите които понася заради нас. Плаках и страдах, защото все още усещах и топлината и страха, които обзеха душатата ми от това потресаващо преживяване. Бях преживяла Бог, а дори не знаех кой е той.

Започнах да търся, да обикалям църкви и други места. Всеки ден се молех, макар и простичко, “Моля те покажи ми какво искаш от мен?” Скоро започнах да преживявам невероятно водене. И за мен станаха реалност думите на Исус -Търсете и ще намерите, искайте и ще ви се даде! Получих отговора по невероятен начин.

Първата среща

Приятелка ми каза, че са я поканили в един учебен център. Чувайки тези думи Духът ме изпълни и отново почувстах невероятното Божие присъствие. Цяла се разтреперих като чух небесния глас да казва, “Това е отговорът на твоите молитви”. И отново ме изпълни невероятната светлина и любов, които бях преживяла при първата ми среща с Бог.

На другия ден отидохме. Още от вратата почувствах невероятната любов която присъстваше между тези хора. Дори не знаех, че това са последователите на Мун. Нямах и представа, че и Нострадамус и Ванга и Библията са пророкували за него. Просто видях хората. Не бях вярвала, че такива прекрасни семейтва могат да съществуват. Не бях срещала по-отворени, естествени и неприкрити хора.

Преди това бях обиколила всички църкви, но навсякъде чувах негативни учения и критики срещу другите. Не можех да повярвам, че последователите на учителя Мун са отворени към всички хора и религии. Съвестта ни чувства истината вътре в сърцето ни. Християните все ме плашеха, че тия или ония били сатани. А аз знаех, че не е така. Сърцето ми не можеше да приеме тези негативности да са от Бога.

После попаднах на негативни статии за Мун. Те напълно ме убедиха, че това са добри хора и вършат нещо добро. Негативностите бяха пълни глупости, абсолютно обратни на реалността. Казах си, “това трябва да са много добри хора след като толко фалшиво ги обвиняват. С какъв акъл някой ги критикува, че правели детски площадки и други добри неща”. Това още повече ме убеди, че трябва сама да опозная тези невероятни хора и да реша за себе си.

Исус ми разкри “Новото име”

Четех Библията и непрестанно се убеждавах, че преподобния Мун трябва да е Месията. Ясно си пише, че Исус ще даде мисията си на друг, който ще се роди чист като Него. Описва се, че това дете ще се роди на изток. Казва се, че това ще стане веднага след появата на Комунизма. А когато това дете порастне, управляващите на този свят ще воюват срещу него и цялото това поколение ще го отхвърли. Само тези които са будни, имат чисти сърца и бдят, Бог ще им разкрие, кое е “новото име” на Месията. Четех тези неща в Библията и получавах, понякога, директни отговори от Бог. Чудех се защо другите християни четат, а не чуват, слушат и не схващат, гледат, а не виждат.

Един ден Исус ме взе в Рая и каза, “Да вярно е. Това е Месията”. Но като Йоан Кръстител и аз не можех да повярвам, а знаех че е истина и не можех да го отреча. Отговорността е наша! Бог не може да ни накара насила. Молете се и ще разберете!

Сега знам. Ако Йоан Кръстител бе последвал Исус, тогава щеше да разбере. Но той не го направи. Днес Месията е на земята и се изпълнява притчата, която Исус каза за този ден, “Поканените (християните) не ще пожелаят да дойдат на сватбата на Божия син”. Чудя се, колко ли е болезнена тази ситуация за Бог. Колко ли го боли Исус, че собствените му последователи, християните, не желаят да последват преп. Мун, който Той сам е призвал за тази мисия. Затова ли Исус предупреждава, че на много християни няма да им стигне маслото в светилника? Затова ли пита, говорейки за Господа на Второто пришествие, “А когато дойде, ще намери ли вяра?” Господи, защо е толкова трудно за нас да познаваме тези които ти нипращаш за да ни водят към твоя идеал!

image ПРОРОЧЕСТВА
image Писма от оня свят: Исус е искал съпруга
   
image Книгата на Енох – първата писана книга
image Края на света 2012: Ванга, Нострадамус, Библията





Гласувай:
4



1. hituc - Години по-късно прочетох "Седемте знака на Нoстрадамус"
10.08.2010 22:24
КНИГАТА СЕ КАЗВАШЕ "МИЛЕНИУМ"

Нoстрадамус дава знаци които ще разсеят неяснотите, като направят описанието доста ясно и неоспоримо за да може всеки сам да направи изводите си и разпознае кой е този Миротворец.

Първо, Месиянската личност ще се роди на Изток; от Ориента, жълтата раса.

Второ, Месията ще бъде много преследван и многократно хвърлян в затвора.

Третото предсказание е, че Той “Ще обединява религиите срещу Червеното (Комунизма)“. Освен че Нoстрадамус описва Месията като обединител на религиите, той уточнява и ясна задача с която Той ще се бори – спирането на Атеистичната кървава експанзия на Комунизма наречен в Библията „Червения змей“

Четвъртото, до 1991 година човечеството вече ще е чуло кой е Месията, но нама да повярва че той е Месията,

Петият белег - Нoстрадамус директно споменава името на новата Меиянска личност. Той ще дойде под името „Мун“. Пророкът говори за това как Мун и неговите последователи ще бъдат преследвани и фалшиво обвинявани. Името „Мун“ е Корейско и по значение отговаря на значението под което Библията предсказва, че ще дойде Месията. Откровения 19 заявява, „И неговото име ще бъде ‘Божието Слово’.“ Йероглифите на думата Мун означават точно това – Словото на Бог дадено на човека – „Божието Слово“.

Шестият знак е че с Новата истина която Месиянската личност донесе ще се установи вечния мир и обедини всички досегашни философии, религии и разбирания. Всичките създадени от д-р Мун организации се борят за Световен мир и обединение. Но има един блокиращ ни проблем – масовите сватби на Муун. Може би затова Нoстрадамус не е пропуснал да отбележи това като един от белезите.

Седмият знак - където и да отиде той ще благославя семействата. Дори Библията описва Второто пришествие във връзка с Голяма сватба на която всички са поканени. Всички тези знаци явно и безпристрастно сочат Корейския религиозен лидер, Сан Мьон Мун акто месията. Шокиращото е, че това не са единствените пророчества ...

http://familyfederation.blogspot.com/
цитирай
2. анонимен - Прекраснин неща, но много хора не са на много ниско ниво
11.08.2010 15:27
4удесно писание, но като гледам 4ове4еството е в погрешна посока и жалко за това
цитирай
3. анонимен - "Седемте знака на Нoстрадамус"
11.08.2010 15:40
Удивително как Нострадамус е предвидял тези неща преди 500 години.

КНИГАТА "МИЛЕНИУМ" е писана от Джон Хог

Аз притежавам изданието от 1987 година. Наистина главата за знаците на Нoстрадамус относно този Месиянски Миротворец са страшно любопитни и интересни.

1. Месиянската личност ще се роди на Изток; от Ориента, жълтата раса.

2. Месията ще бъде много преследван и многократно хвърлян в затвора.

3. Той “Ще обединява религиите срещу Червеното (Комунизма)“.
- Ще обединиява религиите,
- Ще спре Комунизма наречен в Библията „Червения змей“

4. До 1991 година човечеството вече ще е чуло кой е Месията, но все още няма да повярва

5. - Той ще дойде под името „Мун“. Нострадамус говори за това как Мун и неговите последователи ще бъдат преследвани и фалшиво обвинявани.

6. Новата истина която Месиянската личност донесе ще установи вечния мир и обедини всички досегашни философии, религии и разбирания.

Всичките създадени от д-р Мун организации се борят за Световен мир и обединение. Но има един блокиращ ни проблем – масовите сватби на Муун. Може би затова Нoстрадамус не е пропуснал да отбележи това като един от белезите.

7. Където и да отиде той ще благославя семействата (Големи сватбени Благословии). Дори Библията описва Второто пришествие във връзка с Голяма сватба на която всички са поканени. Всички тези знаци явно и безпристрастно сочат Корейския религиозен лидер, Сан Мьон Мун акто месията. Шокиращото е, че това не са единствените пророчества сочещи към него.

В книгата са 8 знака единият е, че съпругата на Месията ще е свързано с птица, а името на Съпругата на д-р Мун е наистина име на приказна птица.

Любопитно наистина, ще се радвам да прочета и другите предсказания от посочения линк:

http://familyfederation.blogspot.com/
цитирай
4. анонимен - Стига лъжи!
11.08.2010 18:54
Нашият Спасител е казал: "Аз съм Пътят, Истината и Животът. Никой не идва при Бог Отец освен чрез Мен!" Коментара е излишен относно всякакви Мунчовци и гадатели и сие....
цитирай
5. анонимен - ?
11.08.2010 22:57
Нещо не съм съгласен, ако не си го направиш или купиш сам...няма кой да ти даде.
И един въпрос: Когато се помоли, той отговори ли ти? Защото когато ти му говориш си вярващ , но когато започне да ти отговаря...си луд.
цитирай
6. hituc - Просто няма кой друг да чакаме! Предсказанията и на Библията и на Нострадамус са категорични...
12.08.2010 00:40
Исус каза: "Аз съм Пътят, Истината и Животът!"

Но добави: "Имам още много неща да ви казвам, но сега не можете да ги разберете"

После обещава: "Но когато дойде онзи (Господа на Второто пришествие), той ще ви упъти на всяка истина."

Дори Павел е категоричен, "Сега отчасти знаем и отчасти знаем, а когато дойде пълното, това частичното ще отпадне..." но това ще стане с идването на Второто пришествие.

В Откровения на Йоана се казва как идва Второто пришествие. В 12 глава се описва дете което ще се роди и още от раждането си ще има връзка с Бога. Казва се ясно, че то ще получи месиянската мисия да "управлява всички народи с жезъла на истината". Затова се казва, че ще съди с "меча който излиза от устата му" - истината. Точно тази истина която Исус обясни, че не ни е дал и която Павел казва, че ще ни се разкрие когато дойде Второто пришествеие.

Следователно Месиянската фигура за която Библията говори е същия Миротворец за който Нострадамус пророкува. Самата Библия казва, че "Бог не ще извърши нищо без да ни извести чрез пророците".

Нострадамус е един от най-признатите пророци и той ясно и категорично споменава, че тази месиянска личност идва с името "Мун", ще се роди на изток, ще бъде преследван и хвърлян в затвора. Но Сан Мьон Мун не е единствения който изпълняват това. Тогава има ли конкретни неща от думите на Нострадамус които неопровержимо да доказват, че става дума точно за него? Оказва се че има.

Просто не можем да избягаме от факта, че едни от основните усилия заради които д-р Мун днес намира световно признание е това което Нострадамус предсказва за него, "Ще обединява религиите срещу Червеното (Комунизма-Безбожния Антихрист)". Мун го прави. Той изпълнява това пророчество.

Нека вземем другото пророчество на Нострадамус, "Ще благославя хиляди семейства където отиде". Аз не съм чул за никой друг, освен преп. Мун, който да прави такива масови, международни и междурелигиозни сватбени благословии. Просто няма кой друг да чакаме!
цитирай
7. анонимен - Пак казвам: Стига лъжи!
12.08.2010 19:39
Не някой си Исус, а ГОСПОД Исус Месията е казал тези три думи и те са с пълен член. Какво ти говори това?? Аз съм Пътят, единственият, а не един от многото; Истината, единствената, няма друга; и Живота, само в Него го има и Той го дава на тези на които пожелае. Затова и Библията Го нарича Господ, т.е. Господар на всичко видимо и невидимо. Има само три алтернативи относно тази личност. Исус Христос от Назарет е бил лъжец, луд или това, което казва - Божият Син. Ти избираш и от този избор зависи къде ще прекараш вечността. И отсега ти казвам, нито Муун, нито Нострадамус ще те ползуват.
цитирай
8. hituc - Аз съм пътя, означава, че аз въплащавам истината. Всеки безгрешен човек трябва да въплащава истината. Исус е първия, а ние сме след него!
13.08.2010 11:38
Истината не е нещо което можеш да го сложиш в книга. Истината (Словото), както Библията казва, трябва да слезне и да се въплати в живота ни. Затова се казва, че

"В началото бе Словото... и чрез Словото всичко стана... В Него беше животът и животът светеше на човеците"

Адам и Ева бяха създадени като деца на Бог и трябваше да въплатят това слово - да станат "Пътя, истината и живота", "Храм на Бога", "Едно с Бог", безгрешни син и дъщеря на Бог, чрез които Той да се изразява. Но поради грехопадението те не станаха въплащение на Божието, а на сатанинското слово - грешни, егоистични хора и създадоха егоистично потомсто.

Исус се роди като първото освободено от сатана, безгрешно дете, което въплати словото - като втори Възстановен Адам. Така "Словото" на Бог за първи път в историята бе въплатено от един безгрешен човек - Исус Христос. Но целта на Бог в никаквъв случаи не е възстановяването на един истински човек. Хората трябваше да приемат Исус, който въплащава "Пътя, истината и живота" и да станат като него - безгрешни, отделени от сатана. Но вместо това те го убиха. Затова се налага Второ пришествие. Друг човек трябва да дойде, "С ново име", казва Библията, който да довърши същата мисия - да установи Божият свят на любов, мир и хармония на земята и в духовния свят.

Преди 2000 години Исус е единствения въплащаващ "Пътя, истината и живота", но след идването на Второто пришествие ще се отвори пътя всички хора да станат въплащение на "Словото", въплащение на "Пътя, истината и живота" и "Храм на Бога", "Едно с Бог", точно както и Исус Христос е бил. Това е най-искреното и съкровенно желание на Бог и самия Исус, да се появят такива хора. Ако Исус заявява, че преп. Мун е избран от него за тази мисия, тогава кои сме ние да му противоречим. Ако ние казваме че сме последователи на Исус Христос, тогава не трябва ли и ние да подкрепяме този чрез когото той работи днес. Исус много ясно обеща в Откровение 2:26-28, че ще предаде Мисията си на друг, който ще се роди чист като него
цитирай
9. анонимен - Събуди се от съня
08.09.2010 01:37
Препоръчвам ти да продължиш да търсиш,защото това което си намерила е всичко друго но не и живия Бог.Когато човек се изправи на пътя ,като търсещ ,първо се появяват вълците облечени в овчи кожи.Те не знаят нищо за бог,но сами се мислят за богове.Те смятат,че търсиш тях .Земята никога не е оставала без духовни водачи ,но те рядко се разкриват на останалото човечество и работят в скритост.Тяхната цел не е да събират последователи,а да прокарват пътища ,по които ние "малките" да вървим, за да се пробудим от съня още докато живеем тук на земята.Този, който ти се е явил е плод на твоето превъзбудено въображение и прекалено фантазиране.Успокой нервите си и се научи по правилен начин да се молиш и тогава наистина ще застанеш на истинския път.Тук можеш да прочетеш за един човек ,който като мен е разбрал,че Мун не е този за който се представя.Той е точно от тези лъжеучители,за които ни предупреждават.
цитирай
10. анонимен - Събуди се от съня
08.09.2010 01:54
www.sauerschnig.at/Mun.htm
Тук един човек на име Sauerschnig разказва за контакта си със сектата на Мун и с негови последователи във Виена.Той смята че целта на Мун е да създаде армия от последователи и не трябва да се забравя ,че" преподобния" е спечелил парите си и от продажба и производство на оръжие.
цитирай
11. анонимен - Анонимен 11 явно разказва вицове: Въздушните пушки не са оръжие
11.09.2010 23:07
Според Корейския закон, всяко предпприятие за тежка промишленост е длъжно да произвежда и части за армията. За да избехне това Преп. Мун произвежда части за въздушни пушки.

Така че нека спрем със смешните глупости. Негативностите вече виждам, какви наивници ги развъждат, но ми е по интересно защо този човек е създал бизнеси и бил способен да живее щастлив егоистичен живот, като всички други милионери, а той е избрал да ги влага до последния цент в проекти за Световен Мир.

Другото което ме удивлява. Просто се чудя! Защо някои от идеите му са толко елементарно явни и нужни стъпки към мира, а вместо уважение те му носят толкова много яростни негативни отзиви. Да вземем например усилията му за Междурелигиозно помирение. Не е ли явно, че религиите трябва да спрат да настройват хората един срещу друг.

С интерес прочетох това свидетелство и съм сигурен, че също като мен, болшинството от хората не сме будали. Може да не сме членове на църквата на Мун, но поне разбираме като виждаме някой да върши нещо добро, което дори и политиците не искат да правят, макар че им е работа.
цитирай
12. hituc - Прочетете книгата от линка и разберете сами! Но аз го преживях и проверих
11.09.2010 23:17
Не бях вярваща. Една нощ случайно, просто от любопитство се помолих. Случи се чудо. Светлина изпълни стаята и аз усетих Божията любов. Почувствах цялата му болка от обидите които понася заради нас. Плаках и страдах, защото все още усещах и топлината и страха, които обзеха душатата ми от това потресаващо преживяване. Бях преживяла Бог, а дори не знаех кой е той.

Започнах да търся, да обекалям църкви и други места. Всеки ден се молех, макар и простичко, “Моля те покажи ми какво искаш от мен?” Скоро започнах да преживявам невероятно водене. И за мен станаха реалност думите на Исус -Търсете и ще намерите, искайте и ще ви се даде! Получих отговора по невероятен начин.

Първата среща: Приятелка ми каза, че са я поканили в един учебен център. Чувайки тези думи Духът ме изпълни и отново почувстах невероятното Божие присъствие. Цяла се разтреперих като чух небесния глас да казва, “Това е отговорът на твоите молитви”. И отново ме изпълни невероятната светлина и любов, които бях преживяла при първата ми среща с Бог.

На другия ден отидохме. Още от вратата почувствах невероятната любов която присъстваше между тези хора. Дори не знаех, че това са последователите на Мун. Нямах и представа, че и Нострадамус и Ванга и Библията са пророкували за него. Просто видях хората. Не бях вярвала, че такива прекрасни семейтва могат да съществуват. Не бях срещала по-отворени, естествени и неприкрити хора.

Преди това бях обиколила всички църкви, но навсякъде чувах негативни учения и критики срещу другите. Не можех да повярвам, че последователите на учителя Мун са отворени към всички хора и религии. Съвестта ни чувства истината вътре в сърцето ни. Сърцето ми не можеше да приеме тези негативности да са от Бога.

После попаднах на негативни статии за Мун. Те напълно ме убедиха, че това са добри хора. Негативностите бяха пълни глупости, абсолютно обратни на реалността. Казах си, “Трябва сама да проверя"...

http://istinskaliubov.wordpress.com/about/
Основните учения и визия за Мир на Д-р Мун
цитирай
13. bojiislujitel - Сестро, Мъдрите хора изследват ...
10.01.2011 21:42
Сестро,
Мъдрите хора изследват всичко и което не е добро-оставят го!!
Ти пишеш: Нямах и представа, че и Нострадамус и Ванга и Библията са пророкували за него

Първо смесваш Библията-която е Божието Слово с Нострадамус, който е от гледачите за които Господ пише да не се доближаваме до тях и че са му омразни! После пишеш за Ванга, без дори и да си изследвала, на кого е служила тя-защото ако беше, щеше да знаеш, че е Сатанински медиум, точно както и Нострадамус.
Сестро-това, което си писала просто не е сериозно. Ти следваш някого си, защото мислиш, че си чула нещо си... Можеш да продължиш в това, което следваш, но то никак няма да те доведе където ти мислиш, че ще бъде щастие! Ето, днес ти казвам, че ако искаш да спасиш себе си, трябва да оставиш лъжите на този свят и да се обърнеш към истината-която е Словото на Отец, както ти казва Исус в Йоан.
Ти не си чела Библията-става ясно от пръв поглед! Нещо повече-ти дори и не знаеш, че Библията е от Битие до Откровението.
Избора е твой!
И в Библията няма ама нищо от това, което си писала за Муун! Муун ще отговаря за делата си, точно както и всички които знаят, че лъжат, но го правят за лична облага, като съсипват много души!
Днес чуваш гласа на Исус-защото не е моят глас-не закоравявай сърцето си! Спаси себе си, докато имаш време!
цитирай
14. анонимен - Библията и Нострадамус напълно се допълват
12.01.2011 22:17
Нека не забравяме, че Нострадамус силно е вярвал в Бог. Нещо повече, Нострадамус си е пророк. Бог му дава видения за да подготви човечеството да се осъзнаем и изпълним нашата отговорност. Жалко е че църквата тесногледо осъжда всичко като сатанинско. Но нали така винаги вярващи са убивали пророците си. Нали и Исус бе убит точно от тези които ревностно вярваха в буквата на словото, но така и не разбраха сърцето.

НАСТРАДАМУС
Настрадамус пророкува за Месията идващ под името "Мун". Той ще бъде жестоко преследван и хвърлян в затвора. Ще се роди на изток, но ще пътува на запад - "лети в облъците". Ще "обединява религиите срещу червеното (Комунизма)". Ще благославя хиляди семейства навсякъде където отиде. Ще донесе новата истина и постави основата на бъдещия мир. прочети пълния текст

Съгласен съм, дори най-признатият анализатор на Настрадамус, Джон Хог, включва Преподобния Мун в своята книга "Настрадамус и Милениумът" като само един от възможните нови религиозни лидери за когото се отнася това пророчество. Настрадамус дава към 40 знака по-които да го познаем. Единия от тях е името ˝Мун˝. Проблема е че от 10 те възможни, всичките измират, само Корейският религиозен лидер, Сан Мьон Мун е все още жив. Така друг избор, освен това да е преподобния Мун, просто не ни остава!

Нещо повече, само Отец Мун изпълнява всичките знаци от предсказанието. Например, никой друг от възможните лидери на нови религии, освен д-р Мун, не ˝Обединява религиите срещу Червеното (Комунизма)˝. Целият живот на Корейският Месия и всичките му усилия са насочени за междурелигиозен диалог, проекти за мир и съвместна дейност за спирането на атеистичния Комунизъм и аморалността. Така той единствен изпълнява това пророчество.

Така че човешки мнения и разсъждения много. Но нека видим какво казва и Библията, за да сравним:

Можем да разберем, че при Второто пришествие, най-вероятно Христос ще бъде роден на земята. Както е предсказано в Отк. 12:5, „И голямо знамение се яви...жена която.. роди мъжко дете,
цитирай
15. анонимен - Към 14. анонимен
10.02.2011 04:29
"Отец Мун"-приятел много са те заблудили . Др.Мун не е твоя отец.Продължавай да търсиш небесния отец ,който не е собственик на вестник .Търси го вътре в себе си и ще получиш много по-голямо нещо ,от това да се озовеш в САЩ и да работиш за вестника на твоя мним отец.
цитирай
16. hituc - Към анонимен 15: Играеш мръсна игра на думи - съмнявам се да си намерил нещо ценно!
13.02.2011 12:45
Нека споделя сърцето си. Много се зарадвах когато в България започнаха да идват вярващи от различни страни. Комунизма си бе отминал и имаше възможност нашата страна да се пробуди. Но съзнанието ми не можеше да побере, когато видях различните вярващи да критикуват тези от другите деноминации и религии. Сърцето ме болеше да виждам този егоизъм и тесногледие.

Много се молих. И отговора който получих е да отида в учебния център на Обединителите. Така се наричат последователите на д-р Мун. Оказа се, че те наистина са различни. Те наистина уважават ценното във всяка религия.

Дълго се чудех, защо. Какво ги прави различни? След време видях. Не е достатъчно просто да вярваме, че трябва да обичаме другите повече от себе си, важно е да се научим да практикуваме този принцип. Това е единственото което може да гарантира развитие на сърцето ни. Единствено тогава можем да почувстваме Бог.

Егоистите които се бият в гърдите, че те са прави и постоянно обвиняват другите нямат нищо общо с Бог и Божията любов. Този егоизъм ги прави точно деца на Сатаната и инструменти на злото.

Удивителното за мен самата бе, когато видях как Сан Мьон Мун организира междурелигиозни събития, как лидери от всякакви религии и деноминации, които са се мразили до вчера, изведнъж отварят сърцата си и се прегръщат.

Това е момента в който можеш да видиш и усетиш Божието присъствие и любов. В омразата, разделението, конфликтите и обвиненията никога не можах да почувствам Бог. Та нали и Библията ясно изрежда тези неща като дела на плътта (вражди, разпри, ревнувания, ярости, партизанства, раздори, разцепления" - Галатяни 5:20), носещи духовна смърт.

Трябва да съм честна. Обиколила съм всякакви църкви и деноминации, но не съм открила никъде другаде такъв обединителен, неосъдителен, безусловен дух на обединение, любов и служене на другите, както този на Обединителите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hituc
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2976918
Постинги: 124
Коментари: 962
Гласове: 359
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031