Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2011 14:52 - ЕМАНУИЛ СВЕДЕНБУРГ: Писма от отвъдното
Автор: hituc Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3501 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.02.2011 15:08


Тези послания са изпратени от човек живеещ в духовния свят. В няколко книги той описва живота в различните нива на отвъдното и срещите си с известни личности, като Ленин, Маркс, Хитлер, Буда, Мохамед, Исус...

ЕМАНУИЛ СВЕДЕНБУРГ
(13 август 1997г.)

image

Сведенбург
беше един от хората, с които най-много исках да се срещна по време на моя земен живот. Но за да мога да го срещна, аз очаквах Волята на Бог. Какво мисли Бог за това? Бог каза, че въпреки че човешките способности са ограничени, силата на Светия дух е безкрайна. Сведенбург проповядваше, че силата на Бог е по-ценна от човешките способности.
Той живее на добро място, което е близо до Рая. Преди да го срещна, аз разгледах обстановката наоколо. Един от неговите ученици излезе, за да ме посрещне. Той каза: “Моят учител те приветства с “добре дошъл.” Той обясни, че неговият учител получил откровение, че посланикът на Бог ще дойде днес на посещение. Така че той сега ме очаква. Когато влязох в стаята, Сведенбург ме посрещна с широка усмивка. Почувствах се много приятно. 

image Науката и духовния свят
image Емануил Сведенбург
image ИМА ЛИ ПРЕРАЖДАНЕ
Когато седнах и започнах да се представям, той каза: “Ти си човек, който е получил любов и специална милост на Бог и си живял, следвайки ценен учител. Можеш ли да ми изнесеш лекция от учението на твоя учител?” И така, аз му представих накратко Божествения принцип и Обединителната мисъл. Той също ме помоли да му представя Истинския баща, който е дал такова ценно учение.

Когато аз му казах, че той вече сигурно е чувал за Истинския баща, той отговори: “Твоят учител е онзи, който излъчва светлина като слънцето и луната. Тъй като ти си следвал такъв ценен учител, който не може да бъде оценяван чрез човешката логика, аз трябва да се уча от теб.” Той ме помоли с такова смирено отношение. Аз му обещах, че ще имаме още много други възможности да разговаряме.

Учението на Сведенбург е много логично и систематично. Аз се чудех защо такъв човек живее близко до Рая, въпреки че е преживял любовта на Бог и Му е служел. Той беше на място, където можеше да вижда Бог отблизо, в очакване на Неговата милост.

Но тъй като той е живял, общувайки с Бог доста дълго време, дори и когато е дошъл в Духовния свят, неговите духовни очи са светели много силно. Хората, които го следват, също имат ведри лица и скромни души. Но тъй като те не знаят за учението на Истинските родители и Благословията, аз реших, че преди Истинския баща дойде в този свят, ще им изнасям колкото се може повече лекции. Към целия текст

image Акиана: РИСУНКИ
на 10 годишно дете
image Художник медиум:
Луиз Гаспарето
image Лошото духовно влияние
image Невидим субстанциален свят
Духовно пробуждане ПИСМАТА ОТ ФАТИМА
Да познаваме Духовния свят Новини от Одвъдния свят Пътя към разбирателство и любов
СРЕЩИ В ДУХОВНИЯ СВЯТ I Реалноста на духовния свят Как творим в духовния свят
Науката потвърждава духовния свят ПОГЛЕД ОТ ДУХОВНИЯ СВЯТ Емануил Сведенбург
ИМА ЛИ ПРЕРАЖДАНЕ
Емануел Свиденбург, Емануил Сведенбург



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hituc
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2980433
Постинги: 125
Коментари: 969
Гласове: 359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930